Przykłady innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii.
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami czy też usługami. Jak się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach czy usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – niekiedy są w stanie nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas poprawnie jest po prostu przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usługach. W dodatku reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
3. Czytaj dalej
4. Kliknij i zobacz
5. Kliknij dla szczegółów Jak organizować spotkania i warsztaty dla społeczności lokalnej?